[Tajfutas] hóhelyzet

BEJCZI Gabor bejczi at freemail.hu
2013. Már. 15., P, 16:30:01 CET

Régen raktak ki hófogókat az olyan szakaszokra, amelyek
veszélyeztetettek voltak. Tudom, hogy nem 100%-os megoldás, de talán
segítene.
Itt nem látom, hogy az útbevágástól balra, az általános szélirány felőli
oldalon lennének ilyenek...

Egyébként mi is örülünk, hogy végül nem indultunk útnak a keleti
országrésznek...

Bejczi Gábor