[Tajfutas] hóhelyzet

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2013. Már. 15., P, 16:21:02 CET

1987-ben (is) hiába mondtuk be a Rádióba az Utinformból, hogy a hófúvás
miatt senki se induljon útnak. Akkor is voltak akiknek nagyon
mehetnékjük volt.
Fekete János az MNB elnöke egy háromcsillagos tábornokkal akadt el az
Alföldön. Küldtek értük tankot is, de a hófúvásban nem látták hol az út
(GPS tracking még nem volt). Így kiváló vezetőink egy tanyára
kéretkeztek be éjszakára. Még helikopter sem tudott értük menni, nem a
szakértelem, hanem a nagy szél miatt.
Amikor elállt a szél ők is egyből haza tudtak jönni.
Még osztrák segítség sem kellett hozzá.
Bx