[Tajfutas] térkép

Csikós Miklós csem at invitel.hu
2013. Már. 12., K, 10:25:18 CET

Kedves Péter!

Köszönöm válaszodat.

Igazad van, én az emberi oldallal nem foglalkoztam. Neked, akinek sok
személyes ismerőse van a kirúgottak között, érthetőek a gondolataid és nem
is ellenkeznek az enyémmel.

Mert igaz és igazad van abban, hogy

-        az elkészült térkép nem jó, akkor nem másolják le, azaz a forrás és
az azt készítők profik,

-        egy cég felvásárlásakor az ember nem csak jogpozíciót vesz, hanem
értéket is, melyek közül a legértékesebbek a felkészült szakemberek, tehát a
totális elbocsátásról nekem is az a véleményem, hogy szándékos károkozás.

Üdvözlettel és köszönettel:

CsiMik