[Tajfutas] köszöntés

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Már. 7., Cs, 08:05:32 CET

Szívből kívánok nagyon sok boldog névnapot a Tamásoknak, Zoltánoknak,
Franciskáknak, Fanniknak, Rebekáknak, Ildikóknak és Gergelyeknek az alábbi
zenével, kiemelten annak közülük, akitől a szerzőre vonatkozó információt
kaptam. A szám címe: Tea for Two. Azt hittem Gershwin dal, de 1 napot
tévedtem, mert a nála egy nappal később született Vincent Youmans a
zeneszerző. Az alábbi klipben Doris Day a női énekes. Lehet, hogy az ő
nevét már csak a vének ismerik, a középkorúak esetleg az egyik Beatles
számból, amelybe Doris valahogy úgy került bele, ahogy Poncius a krédóba és
Bonaparte a lengyelek himnuszába.

http://www.youtube.com/watch?v=MR5uomjo7bo

Egy orosz zeneszerző ebből balettzenét kreált, amelyben jazz hangszerek
különböző csoportjai ismétlik az amerikai Youmans melódiáját, a

http://www.youtube.com/watch?v=Mk7fRIXJOW8

videó 46:30 percétől. Érdemes ebbe is belenézni, különösen a fiúknak
érdemes, mert nagyon jó a kép- és a hangminőség és nagyon szépek a Bolsoj
balettkarának a táncosnői.

A köszöntő ráadásaként itt a rövid Beatles szám, amire gondoltam:

http://www.youtube.com/watch?v=Z3xusOxypGM

Üdv:
Kéri Gerzson