[Tajfutas] Fwd: HJN Megyei Hosszútávú Bajnokság és Eger Kupa I. elmarad!!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Már. 1., P, 16:34:56 CET

Én a mai naptól MADÁRÍRTÓ leszek. (veszek puskát, pisztolyt, vagy előveszem a hangtalan gyerekcsúzlimat és madáriasztásba kezdek.
 Ha sikerül elriasztanom őket a vidékről, akkor vajon mit mond majd X Y. ...,.mire fog hivatkozni.

Hiába szóltam az elmúlt évben többször is a listán a terepengedélyeztetéssel kapcsolatban ,valahogy mindenki füle elmehetett a dolog.
És, ez még csak kezdett !

2012 nyarán azt mondták az elmúlt évi második félévi bekeményítés -területletíltások- idén januártól enyhülni fognak.

Igen, a túrázók a kvadosok, terepbicajosok részéről enyhült is, hisz eddig pl. minden TTÚRA verseny kapott rendezési jogot a Mátrában!

Kérdem én ,vajon a  túrázók útvonala mentén nem csicseregnek a madarak ? Nem zavarják őket az arra gyaloglók?(ma már a túrán indulók legalább az egyharmada  fut a terepen).
.

A Mátrában is élértük, hogy néhány időközben jól kitanított,-iránytűje nélkül eltévedt-, környezetért felelős (?!,!?!), a sportolástól erősen elhatárolódó hivatali ember, hatalmát fitogatva az EMBER helyett a fűzfütyűlőket, avarban költőket(?!) az életterük jelentős részét a levegőben töltőket részesíti velünk szemben előnyben.

Gratulálok nekik, csak így tovább. Kivánom nekik is nőljön ki szárnyuk, gondolkodjanak továbbra is ilyen madárszemléttel, hátha még magasabbra fognak kerülni a ranglétrán. De minél magasabbra kerülnek, onnan szárny nélkül, aztán nagyott lehet majd a földre zuhanni.

 Tavaly az egyik Domonyvölgyi terepfutó versenyt is letiltották, hétvégén meg újra engedélyezték. Vajon mi történhetett azóta a Domonyvölgyben.
Kihaltak a térségből a madarak?!
Vagy lehet csak annyi történt, hogy az új vezetésű Futapestnek nagyobb lett az érdekérvényesítő képessége.

Bocs a fenti kirohanosomért, de amikor a fenti esetet megemlítettem néhány átlagembernek, mind elnevette magát.!  Én is mosolyogtam, nevettem, csak én másképpen, KÍNOMBAN.

Úgy látszik 2013-ban ki fog szorulni az erdőből a sportág, és csupán a rövid távú városi (spirnt)parkversenyek sorozata marad majd meg.

Szebb Napot Mindenkinek!
Popey