[Tajfutas] Fwd: HJN Megyei Hosszútávú Bajnokság és Eger Kupa I. elmarad!!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Már. 1., P, 15:32:33 CET

Sziasztok,
Én már régóta nem koptatom a futócipőmet az erdőben a fa eresztékeim "nyikorgása" miatt. Csak külső szemlélő és néha fotós vagyok egy-egy versenyen. Ez alapján azt tudom mondani, hogy a tájékozódási futónak alig van "hangja" az erdőben (most nem a célról beszélek). Kicsit liheg, kicsit szuszog, pár ágacska eltörik a lába alatt oszt slussz. Ha terepszínű ruhában versenyeznének még "lopakodónak" is hívhatnám őket.
Üdv,
HN