[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jún. 19., Sze, 18:14:51 CEST

Isti, az elnökségire szívesen látunk, ha előkészített, értelmes javaslatod
napirendre kerül /ez technikai kérdés, mielőtt bárki véleményezné, a
témáért felelős elnökségi tag terjeszt elő javaslatokat írásban az
elnökségi ülés előtt nemtudom hány nappal/  meg is szavazhatjuk.
Én egyébként, mint ahogy írtam már valahol, egy olyan javaslatot tudnék
támogatni, hogy a selejtezőből, max a rajthoz állók fele juthasson döntőbe,
a többi pihenhet délután. Szerintem egy OB nem a B és C döntőkről szól,
olyanokat nem is rendeznék, mindjárt lenne tétje a selejtezőnek, rangja a
döntőnek. Magamfajták lehet el sem mennének, de olyat biztos nem lehetne
hallani a célban, hogy de jó hogy nem hajtottam, így délután rövidebbet
futtaok.
Arra ott vannak a kisversenyek.
MM