[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2013. Jún. 18., K, 12:43:41 CEST

Ha már szóba került ez a selejtező-döntő téma, engem teljesen
általánosságban az érdekelne, hogy csupán engem "zavar" (eret azért
semmiképp sem vágnék miatta) az a nem gleccsertiszta esélyegyenlőség,
miszerint aki a selejtezője végén rajtol nálunk 21-ben,  jó esetben is 80
perccel kevesebbet pihenhet a döntő előtt az elől rajtolóknál? Oké K.O.
Ádám akkor is elföldelne a döntőben ha kivételesen én pihenhetnék kerek egy
órával többet mint ő a mostani szituációval ellentétben, de pl. ha nem 3,
hanem csak 2 perces indítási közzel pörgetnénk le a dolgot máris lehetne
javítani a dolgon. Ezt csak azért vetem fel, mert a VB-n úgyszintén két
percenként rajtolnak, és ha már úgyis ez a trend, hogy minden nemzetközi
szabványt át akarunk emelni (Sprintváltó, stb...), akkor ezen is lehetne
molyolni egyet. Rendezési szempontból is jobb ha hamarabb lemegy a
rajtoltatás.

Ha nagyon szeretnéd Miki, elmegyek a legközelebbi elnökségire, hogy
leszavazhassatok! :)

zsebeisti