[Tajfutas] ÉOB eredmény

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2013. Jún. 12., Sze, 23:02:44 CEST

Sziasztok !

Szerintem is egész jó kis pálya volt, helyenként útvonal választási
lehetőségekkel, mint Miki is írja.

Azért én nem voltam ennyire elégedett.

Leírom a történetet, aki akarja, használja a törlés gombot. (Mellékelve a
pálya.)

A pálya 4/5 részéig , a 12-es pontig nem túl gyorsan ugyan, de komolyabb
hiba nélkül jutottam el. Jött a 91-es kódú, gödör pont, kb. 200 méteres
átmenet. Mivel az átmenet elején szintben mentem, a vége felé lefelé kezdtem
el húzni, és bele is estem egy gödörbe, melyben ott virított a 91-es stekk,
de meglepetésemre pontfelszerelés nem volt.

Rövid gondolkozás után , mivel az irány , távolság jónak tűnt, a kód jó
volt, tovább indultam a következő pontra. Megvolt az árok, ettől meg is
nyugodtam. A megfelelő távolság után bevágtam jobbra, de a következő pontot
6-7 perc kotrás ellenére sem sikerült megtalálni, ezért vissza indultam,
hogy elölről kezdjem az átmenetet.

Meg is volt a gödör, benne a 91-es pont, és a pontfelszerelés is. Arra
gondoltam, hogy ketten is kistekkelték a pontot, két különböző helyre, aztán
a jó helyre kikerült az állvány a dobozzal, de a rossz stekk is kint maradt.
(A 90-es években egy váltó OB-n is megtörtént ez.)

Indulás a következő pontra, megint megvolt az árok (a másik), a pont is , és
a pálya hátralevő része is hibátlanul sikerült.

Tudom, hogy nincs "ha".  De ha nincs kint az első 91-es stekk, (mint
kiderült, a másnapi verseny ugyanolyan kódú stekkje) , akkor 30 méterrel
arrébb belepottyanok a jó gödörbe, és 10 perccel jobbat jövök.

Igazából nem tudom, saját magam részére milyen tanulsága van a dolognak. Ha
még egyszer ilyen szituációba kerülök, valószínűleg megint így döntök, és a
jó kóddal ellátott stekk megtalálását követően további keresgélés nélkül
folytatom a pályát a következő átmenettel.

Másnap Meteor Kupa:

A 2. pont kódja 57-es, beugrom a gödörbe, ott van az 57-es kód,
pontfelszerelés nincs. Megyek is tovább, kb. 15 méterrel arrébb, a másik
gödörben még egy 57-es kódú stekk, ugyanolyan méretben, ugyanúgy, mint az
előzőnél, de itt a gödörben benne van a pontfelszerelés is.

19-re indultam, és a 3. pontot kb. másfél perccel előbb értem el, mint a
felvezető.

7. pont:  82-es kód a pontmegnevezésen, 82-es kód a stekken, 52-es a
dobozon. Na itt most mit csináljon az ember. Ez most a Meteor Kupa pontja,
vagy  az éjszakaié?

Fentieket nem is kritikaként írtam le, mert összességében jónak indult a
verseny, jó volt a körítés, jó volt a térkép, a rendezők igyekeztek mindent
megtenni a rendezvény sikeréért, de a két verseny egymáshoz 10-30 méterre
levő , azonos kódú, azonos formátumú stekkjei azonos objektumokon, nagyon
zavaróak, félreérthetőek voltak. Főleg éjszaka.

Azt szeretném, ha ez a módszer nem lenne a jövőben általános, és lehetőleg
ne is ismétlődjön meg.

Tóth Karesz