<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
p
        {mso-style-priority:99;
        mso-margin-top-alt:auto;
        margin-right:0cm;
        mso-margin-bottom-alt:auto;
        margin-left:0cm;
        font-size:12.0pt;
        font-family:"Times New Roman","serif";}
p.MsoAcetate, li.MsoAcetate, div.MsoAcetate
        {mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Buborékszöveg Char";
        margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:8.0pt;
        font-family:"Tahoma","sans-serif";}
span.E-mailStlus18
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:#1F497D;}
span.BuborkszvegChar
        {mso-style-name:"Buborékszöveg Char";
        mso-style-priority:99;
        mso-style-link:Buborékszöveg;
        font-family:"Tahoma","sans-serif";
        mso-fareast-language:HU;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=HU link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Sziasztok !<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Szerintem is egész jó kis pálya volt, helyenként útvonal választási lehetőségekkel, mint Miki is írja.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Azért én nem voltam ennyire elégedett.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Leírom a történetet, aki akarja, használja a törlés gombot. (Mellékelve a pálya.)<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>A pálya 4/5 részéig , a 12-es pontig nem túl gyorsan ugyan, de komolyabb hiba nélkül jutottam el. Jött a 91-es kódú, gödör pont, kb. 200 méteres átmenet. Mivel az átmenet elején szintben mentem, a vége felé lefelé kezdtem el húzni, és bele is estem egy gödörbe, melyben ott virított a 91-es stekk, de meglepetésemre pontfelszerelés nem volt.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Rövid gondolkozás után , mivel az irány , távolság jónak tűnt, a kód jó volt, tovább indultam a következő pontra. Megvolt az árok, ettől meg is nyugodtam. A megfelelő távolság után bevágtam jobbra, de a következő pontot 6-7 perc kotrás ellenére sem sikerült megtalálni, ezért vissza indultam, hogy elölről kezdjem az átmenetet.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Meg is volt a gödör, benne a 91-es pont, és a pontfelszerelés is. Arra gondoltam, hogy ketten is kistekkelték a pontot, két különböző helyre, aztán a jó helyre kikerült az állvány a dobozzal, de a rossz stekk is kint maradt. (A 90-es években egy váltó OB-n is megtörtént ez.)<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Indulás a következő pontra, megint megvolt az árok (a másik), a pont is , és a pálya hátralevő része is hibátlanul sikerült.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Tudom, hogy nincs „ha”…  De ha nincs kint az első 91-es stekk, (mint kiderült, a másnapi verseny ugyanolyan kódú stekkje) , akkor 30 méterrel arrébb belepottyanok a jó gödörbe, és 10 perccel jobbat jövök.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Igazából nem tudom, saját magam részére milyen tanulsága van a dolognak. Ha még egyszer ilyen szituációba kerülök, valószínűleg megint így döntök, és a jó kóddal ellátott stekk megtalálását követően további keresgélés nélkül folytatom a pályát a következő átmenettel.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Másnap Meteor Kupa: <o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>A 2. pont kódja 57-es, beugrom a gödörbe, ott van az 57-es kód, pontfelszerelés nincs. Megyek is tovább, kb. 15 méterrel arrébb, a másik gödörben még egy 57-es kódú stekk, ugyanolyan méretben, ugyanúgy, mint az előzőnél, de itt a gödörben benne van a pontfelszerelés is. <o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>19-re indultam, és a 3. pontot kb. másfél perccel előbb értem el, mint a felvezető.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>7. pont:  82-es kód a pontmegnevezésen, 82-es kód a stekken, 52-es a dobozon. Na itt most mit csináljon az ember. Ez most a Meteor Kupa pontja, vagy  az éjszakaié?<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Fentieket nem is kritikaként írtam le, mert összességében jónak indult a verseny, jó volt a körítés, jó volt a térkép, a rendezők igyekeztek mindent megtenni a rendezvény sikeréért, de a két verseny egymáshoz 10-30 méterre levő , azonos kódú, azonos formátumú stekkjei azonos objektumokon, nagyon zavaróak, félreérthetőek voltak. Főleg éjszaka.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Azt szeretném, ha ez a módszer nem lenne a jövőben általános, és lehetőleg ne is ismétlődjön meg.<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'>Tóth Karesz<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri","sans-serif";color:#1F497D'><o:p> </o:p></span></p><p class=MsoNormal><b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'>From:</span></b><span style='font-size:10.0pt;font-family:"Tahoma","sans-serif"'> tajfutas-bounces@lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces@lazarus.elte.hu] <b>On Behalf Of </b>miklos mets<br><b>Sent:</b> Tuesday, June 11, 2013 5:07 PM<br><b>To:</b> Kelemen János<br><b>Cc:</b> Tájfutás lista<br><b>Subject:</b> Re: [Tajfutas] ÉOB eredmény<o:p></o:p></span></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div><div><div><p class=MsoNormal>A lényeg, hogy jó kis verseny volt, egy tavalyi, környékbeli OB-ból kiindulva nem én voltam az egyetlen aki a pályakitűzéstől tartott, de most tetszett az F50-es pálya, tán kicsit kevesebbszer adódhatott volna a körbe, úton futás lehetősége, de akkor meg nagyon elfáradok az erdőben botorkálástól. Úgyhogy kösz a versenyt a rendezőknek.<o:p></o:p></p></div></div><div><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div><p class=MsoNormal>MM<o:p></o:p></p></div><div><p class=MsoNormal style='margin-bottom:12.0pt'><o:p> </o:p></p></div></div></body></html>