[Tajfutas] Vizsla Kupa-3 eredmenyek

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2013. Jún. 3., H, 22:53:44 CEST

Kedves Sporttársak!

Elkészültem a szombati verseny eredményeivel.
Részidős eredmények is vannak.

Remélem legközelebb már számítógépet is tudok vinni,
és akkor sokkal gyorsabban készen lesznek,
mint így a kiolvasó dobozból mentve és feldolgozva.

Ha hibát találtok benne, szóljatok, javítom.

Még egyszer minden elismerésem azoké, akik az
összes nehezítő körülmény ellenére teljesítették a pályáikat!

Gondolkodom az összetett eredményt adó
pontszámok módosításán (növelésén) ha már elmértem a pályákat.

 A következő versenyeken már nem követjük
el ezeket a hibákat. (Majd másokat :)

Üdv, mindenkinek, kisDüdü