[Tajfutas] Fw: Levlista válasz- OÉB rajtlista szervezés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 2., V, 15:06:43 CEST

Nem guru(k), ahogy írtam, csak egy a sok közül.
Ha bug-nak hívják, akkor én jeleztem egy rajtfolyosó beosztási (szervezési)
problémát anno, amit Paci vagy Péley Dani továbbított a német kolléga felé.
Béke nincs, csak harc. Ötven méterről láncos buzogánnyal. Az én buzogányom
lánca a 20 centit sem éri el, így tőlem nem kell tartanod.
HN