[Tajfutas] ÉOB (Vízfő)

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2013. Jún. 1., Szo, 12:24:42 CEST

Akkor segítek én!
A legutóbbi saját utalásom, illetve most Mihók ctrlC-ctrlV-je a 2013. év
elején publikált Versenyszabályzatból történt, mely MINDEN Magyarországon
megrendezett, vagy magyar rangsoroló futamra érvényes, legyen az regionális
vagy kiemelt rangsoroló! (De rangsoroló!!!)
És érdekes, nekem az mtfsz.hu -> Dokumentumok/Tájfutás fül szabályzatok
pontjában az első helyen adja a frissen letölthető, idei
Versenyszabályzatot...de akkor könnyítésképpen a link:
http://mtfsz.hu/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=58&Itemid=561
Pintér Ábel