[Tajfutas] Csekk Sándor emléktúra

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Júl. 26., P, 17:58:04 CEST

Kedves Szövetség, Csonti és Tájfutók!

Bármennyire is szeretem Csontit és az MTFSZ-et, ezt a választ nem tudom
elfogadni.

Mennyibe került volna, ha a felhívás nemcsak az egyesületi listára, hanem a
levelező listára is felkerül?(Válaszolok is a kérdésre: Alig többe egyetlen
kattintásnál.)

Miért jó az MTFSZ-nek, hogy az ilyen hírekről a tájfutók csak áttételesen,
a saját szakosztályuk közvetítésével értesülhetnek? Különösen helytelennek
tartom ezzel kapcsolatosan a szakosztályvezetők kritizálását.

Üdv:
KGF