[Tajfutas] Csekk Sándor emléktúra

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Júl. 26., P, 16:12:24 CEST

Holnap, július 27-én, Miskolc, Majális park.

Furcsállom, hogy eddig senki nem hívta fel rá a figyelmet a tájfutó
levelező listán. Én viszont azért nem hívtam fel rá a figyelmet eddig,
nehogy Verebélyi Zsolt megharagudjon, hogy alternatív programot javaslok
szombatra a Dunántúl kupa helyett. Ma viszont már nem valószínű, hogy
bárkit is elcsábítanék, hogy Káld - Bejcgyertyános térsége helyett
Miskolcra utazzon.

A pár évvel ezelőtt elhunyt Csekk Sanyi által rendezett Szabolcs-Globus,
később Kelet-EKO kupák hangulatát, ökörsütéssel, tésztapartival, majorett
műsorral stb. nem lehet elfelejteni azoknak, akik szerették ezeket a
nyírségi versenyeket.

Én a Bp. KPU-ról 6-kor induló és Miskolcra 8:18-kor érkező vonattal megyek.
Remélem, nem késik annyit, hogy ne lehessen elérni a vonat érkezésétől a
jelentkezés 10:00-re írt zárását.

Üdv:
KGF