[Tajfutas] Pilisi 8 Bucka Futás - terepfutó verseny július 21-én (vas.)

Felföldi Barnabás (Gmail) felfoldi.barna at gmail.com
2013. Júl. 11., Cs, 22:53:17 CEST

Kedves Sporttársak,

sok szeretettel várjuk a tájfutókat is a VII. Pilisi 8 Bucka Futásra!
Rajt/cél Bp. Csillaghegyen, a Róka-hegy alatt  (III. ker., Márton út 25.,
Külker SC sporttelepe).
A 3 táv (13 km, 25 km, 42 km) útvonalai a Kevélyek környékén futnak, szép
környezetben (pl. Köves-bérc, Fehér-hegy, Kevély-nyereg stb. - ezekről
korábban tájfutó térképek is készültek).
Minden évben tájfutók is indulnak a versenyen. Gyertek minél nagyobb
számban, összemérhetitek felkészültségeteket a terepfutók krémjével is.
Csatoltam a versenykiírást és a tavalyi pályák térképeit (bocs, nem tájfutó
térképek), idén is nagyjából ugyanezeket lehet futni.

Üdvözlettel, Barna

Ui.: Saját dugókát hozhattok, mert SI-t használunk, hála az MTFSZ-nek
(Marci)! A célkaput pedig Zolinak köszönjük!

*Felföldi Barnabás*
Mobil: 20/262-32-03
E-mail: felfoldi.barna at gmail.com <felfoldi.barna at kossuth-klub.hu>