[Tajfutas] HOB hírlevelek

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Jan. 13., V, 08:23:20 CET

Nem tudom mennyit változott  a szabályzat, de nem mindenki van rajta a
levelező listán sem, úgyhogy a versenyhez szükséges információkat hozzájuk
is el kell tudni juttatni írásban. Aki ezt gyorsabban szeretné megkapni /de
nem mást/ az már feliratkozott, a tájfutó levelezési listára, és nem vagyok
egyedül aki újabb listára sem önként sem kényszerből nem szeretne
rákerülni..
Az általam ismert szabályzat szerint egy versenynek már a kiírását is meg
lehet óvni. Szeretném a  ellenőrzőbíró álláspontját e témában meghallgatni,
pontosabban: olvasni.
MM