[Tajfutas] Hosszú????

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Jan. 11., P, 01:01:53 CET

Mit értesz hosszúnak? Samu megírta , hogy a Szenior pályákon még a sörünk sem löttyen ki!  Gyakorolj! Vasárnaponként most több pálya is lefutható gyakorlás -képpen.. De márciustól szerdánként is! :-) www-kobanya.tajfutas.hu oldalon bővebben az edzések oldalon!
Hát könnyebb az indulóktól beszedni a magas díjat, mint munkát feccelni a pályázatokba vagy szponzorok meggyőzésébe!
Szép napot!  :-)  ViPi