[Tajfutas] Hogy tudjunk róla4

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2013. Jan. 10., Cs, 21:17:59 CET

Sajnos erre is egyre nehezebb lesz rájátszani, mivel úgy látom, nyomul az a tendencia, hogy nyílt technikás kategóriát már nem írnak ki bizonyos versenyeken, csak nyílt kezdőt. Kezdő vagyis gyerekpályán pedig, gondolom, a jobb szeniorok egyike sem szeret elindulni.

A munka egy nyílt technikással pont annyi mint bármely más pályával, sőt mivel általában még pótdíjat sem számolnak fel késői nevezésnél relatíve olcsóbb is. Tehát a rendezőknek  a normál kategóriák nevezési díját kell annyira megemelni, hogy a verseny önfenntartó legyen! (Milyen szép szó, mostanában gyakran hallom!)

De más szempont is lehet: én pl. még szeretném a nyugdíjas kort elérni, így a HOB+végkimerülés helyett inkább egy nyíltat választok.

szabó laci