[Tajfutas] szerda

László Pap paplaco56 at gmail.com
2013. Feb. 18., H, 17:59:41 CET

Sziasztok!

Az a 80-100 méteres pályaszakasz tényleg egész jó. Ahhoz képest, hogy 30
éve nincs karbantartva. Nyáron jártam ott.
Viszont a folytatást is érdemes megnézni. A piros gumi lefolyik egy 10
méter mély, kib at szott nagy gödörbe, ami tele van 20 éves fákkal és
szeméttel. Szegény Garay úr hiába lobbizott.  :(