[Tajfutas] Ripszám: Veszélyhelyzet - na az van!

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2013. Feb. 4., H, 19:59:20 CET

Sziasztok!

Mivel meg lettem szólítva, ezért gyorsan 1-2 dolgot ezzel kapcsolatosan (bár egyébként is akartam írni):
Őszintén, kezd egyre problémásabb lenni ennek az emlékversenynek a rendezése és egyre jobban "fázok" tőle (na, persze hideg is van a célban!).

Kezdődött a Gyermekvasutasok magánterületi hacacáréjukkal és mostanra pedig megerősödött a baleset veszély is.
Előbbit pár éve áthidaltuk azzal, hogy kijöttünk a sorompón kívülre. Azonban a másikkal nem tudunk mit kezdeni a versenyzők hozzáállásának drasztikus változása nélkül.
Az idei nyomtatású térképen egyértelműen le volt tiltva lila X -el a Szépjuhászné út azon szakasza ahol nem található járda. Először - többek kérésére - felkerült a Route Gadgetre a pálya (http://rg.mtfsz.hu/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=409&kieli&kieli=), ahol viszont nagyon szépen látszik, hogy hányan sz..tak a kérésünkre és saját magukat veszélybe sodorva futottak az út szélén ott ahol a tiltás volt.
Mivel Hűvösvölgyben nőttem fel és magam is sokat használom az utat: barátaim, ismerőseim közül jó páran nem 50-60 km/h órával közlekedünk itt, ha nem a maximumot kihozva magunkból és az autóinkból átvedlünk ezen a szakaszon autóversenyzővé! És jaj annak a mazsolának aki ilyenkor elénk kerül. Na, most képzeljük el ezt akkor amikor egy futó leugrik az útra a Hárshegy felöl ...
De láthatóan Nagy Kristófnak még szerintem ennél is veszélyesebb dolgot sikerült csinálnia: keresztezte a Budakeszi utat a beláthatatlan nagykanyarban. Ehhez tényleg csak gratulálni tudok!
Azonban idén azok vitték el a pálmát, akik a "kis"vasutat nem engedték el és minden további nélkül beléptek elé. Jött is egy tányérsapkás hölgy reklamálni, hogy nagyon idegesek a vonatvezetők ...
Összegzésképpen: ez az egyik legveszélyesebb futópálya amit kitaláltak, kitaláltunk: 2-2x keresztezi a Nagykovácsi (azon a szakaszon 70 km/h a megengedett sebesség!) és a Budakeszi utat, valamint a Gyermekvasút nyomvonala sok helyen adja a logikus útvonalat, ill. az 5. pont fent van a hídon.

Van egy évünk elgondolkodni, hogy mi legyen jövőre.

Mozsár