[Tajfutas] Tájfutó verseny Békésben?

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Ápr. 25., Cs, 17:36:25 CEST

Szia!

Igen, pl. Jász-Nagykun-Szolnok megyében több olyan tájfutóverseny is van, amely ugyan szorosan nem  kötődik az  MTFSZ égisze alá, de mégiscsak tájékozódási  futóverseny.(Szolnok-Karcag-Tiszafüred)
  S ahogy le szokták írni csábításként a versenykiírásokban,(de sokszor tévednek, lehet most én is),hogy nyáron regionális minősítő verseny is lesz Tiszafüreden, ahol még soha nem volt minősítő féle tájékozódási futóverseny. Igaz, ez nem a szolnokiak,(de a terület az JKN-en belül van ) hanem az egriek és helyiek segítségével zajlik majd le.

Szép Napot! Popey