[Tajfutas] Tájfutó verseny Békésben?

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Ápr. 25., Cs, 16:41:33 CEST

Szia!

Tegnap volt a megyei diákolimpia 238 résztvevővel. Előtte egy márc.
23.-ai versenyről a listára is írtam. Tavaly is volt több verseny 5
különböző helyszínen a megyében. Ezeknek az anyagai mind megtalálhatók az
MTFSZ versenynaptárában.
A nyáron lesz egy komolyabb verseny, azon majd tudsz indulni. Részletek
később.

Üdv,
Skuló Marci