[Tajfutas] Szentendre Kupa - kategória összevonások

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Ápr. 4., Cs, 09:01:08 CEST

Sziasztok!

Én elhatároztam amikor versenyt rendeztem alapszabályként, hogy egyes
kategóriákban az indulók 10%-a kap tiszteletdíjat, de minimum 1 fő, kivétel
a felnőtt elit és a legkisebbek ahol akkor is kap az első három, ha nincs
meg a 30 fő a kategóriában.
Lehet hogy van jobb megoldás, de sok töprengéstől kímél meg a módszer.
MM