[Tajfutas] Szentendre Kupa - kategória összevonások

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2013. Ápr. 4., Cs, 08:41:56 CEST

Szia, Gerzson!

Az, hogy összevonjunk-e kategóriákat, vagy ne, csak elhatározás kérdése.
Én személy szerint utálok kislétszámú kategóriában versenyezni, és engem
nem érdekel semmilyen rangsorpont. De tudom, sokaknak, mint Neked is, a
ransorpont érdekes.
Nem fogunk olyan megoldást találni, ami mindenkinek jó.

Viszont hogy hány oklevelet adunk ki, vagy hányféle térképet nyomunk, na az
semmiképpen nem érdekel, vagyis ezen mi nem akarunk spórolni.

Ugyan az értesítőben nem ragoztuk a díjazást, de a gyerek és fiatal
kategóriákban érmet is adunk, és mind a 34 kategória első 3 helyezettje
tárgyjutalmat is kap. Kb. 300 főnél tarthatunk a nevezésnél, tehát minden
3. résztvevő díjazott lesz, ez kb. 100 díj, persze vannak értékesebbek és
jelképesek is. Most a 80. díj cimkézésénél tartok...
Na erről is lehetne egy vitát folytatni, de most nem fejteném ki, mert mint
írtam, van dógom!

Sárika