[Tajfutas] Térkép anyaga

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2013. Ápr. 2., K, 21:45:33 CEST

Sziasztok!

Mi a fontosabb versenyeinkre néhány éve vízhatlan papírra nyomtatjuk a
térképet, de csak saját nyomtatóval, és A4-es méretben. Illetve egyszer
A3-ast is nyomatttunk.
Németországban azt tapasztaltam, hogy a legkisebb edzéseket is ilyen
papírra nyomtatják. Nosza kint beszereztük Pretex papírt, és volt, hogy
repülőn hoztam néhány száz darabot. 12, 5 centre jön ki az A4 darabja.
Sajnos elapadt a forrásunk, mert itthonról nem tudjuk beszerezni.

Németországban az a módszerük a nyomtatásra, hogy elküldik az anyagot ide,
http://www.sportsoftware.de/quickmap/,
és pár nap múlva postán megkapják a megrendelt számú térképet.

Sárika