[Tajfutas] Politika - off... mert jon az erdesz (rendszergazda) es mindenkit kizavar a listarol...

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2013. Ápr. 2., K, 20:03:34 CEST

Sziasztok,

Sokszor megbeszéltük már, a levlistánkra is sokszor megírtam (pontosabban
megírtuk ZL-el, hogy miért is):

Ez a fórum nem helye semmilyen politikai megnyilatkozásnak!

Kéretik ezt komolyan venni, mert sejhajon leszünk rúgva -> különben is lásd a
levelem tárgyát, ha már erdő/tájfutás...

KB,

Írom ezt most mint lista/rendszer-gazda, és olyasvalaki, akinek a nagyapja
(1910.-ben) és apja (1943.-ban) mind-mind Magyarországon, önmaga pedig már
Jugoszláviában (1967) született (de mindannyian ugyanabban a városban)
Szabadkán, vagy leánykori nevein: Subotica, Maria-Theresienstadt,
Maria-Theresiopel, Zaba(o)dka stb. :-)

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu