[Tajfutas] HOB margójára

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2013. Ápr. 2., K, 12:40:16 CEST

Ha már Zoltán kollégám kiírta magából, hátha rajtam is segít. :) Igyekszem
rövid lenni, aztán végezzük ki a témát.
1. Akik a terep és pálya technikai nívójára panaszkodtak, hát tényleg
megmosolyogni való. Ez Szabolcs, ennél alig-alig van 1-2 magasabb kvalitású
terep (talán pl. a Vasi-erdő, ha jól emlékszem a nevére). Ezt mindenkinek
tudnia kellett. És az Alföld a borókástól eltekintve tényleg a paraszt
reszelésről szól egyenesen, legyen az Tázlár, vagy épp a mostani Pa-tanya.
Kevés kivételtől eltekintve a hegyeinket már rég elvitték a románok meg a
csehszlovákok.
2. Az SI hiba tényleg öngól, a hangos hírlevelek helyett (amit biztos
nagyon értékeltek a siketek), az alapdolgok tisztába tételének kellene
elsődleges prioritást élvezniük, egy OB-nak egyébként sem kell nagy
marketing, annak önmagában megvan a márkaneve.
3. A főbb problémát egyébként szubjektíven abban látom, és ezt most nem
csak a HOB-ot illetően, hogy ezerszer átrágott alapproblémák egyáltalán még
mindig felmerülhetnek. A térkép nyomdai minőségét tényleg nem kéne már
legagyizni egy OB esetében, hogy egy hajtásra lekopjon a térkép színe a
hajtás mentén. A térkép fóliáról nem kevesebbet beszéltünk már és hogy még
mindig bele lehet futni a céljára teljesen alkalmatlan szipus zacsikba, hát
több mint elkeserítő. Adjunk már erre is, ne csak a cézári lovas
felvonulásra! (Amire én jó idő esetén fehér lepedőben és olajfa koszorúval
álltam volna fel). Mint Mozsár is írta a laminálás nem egy horror pénz,
sőt! Esküszöm ha még egyszer olyan térkép zacsival találkozom, a
legközelebbi Tescoból tekerek egyet a görgőről és összehasonlítom őket.
No részemről ennyi, grátisz javaslatként még meg lehetne közvélemény
kutatni a felnőtt mezőnyt, hogy 21-ben ki van a tömegrajt mellett. Tavaly
jó buli volt, és volt aki idén visszafogott felkészülése dacára eljött
volna szétgörcsölni magát ha tömegrajtos formációban játszuk le a derbit.

Üdv: zsebeisti