[Tajfutas] Legyen-e előterjesztés?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Sze. 11., K, 21:07:57 CEST

Kedves Boxi, Dénes, Miki stb.

Én nagyon hasznosnak értékelem az ilyen provokatív (de szerintem nem
manipulatív) felvetéseket, mert ezúttal is különféle ellentmondások
kerültek felszínre a holtversenyek kezelésével, az eredményhirdetéssel és
egyebekkel kapcsolatban. Ha pedig valamilyen engem érdeklő témában
véleményt találok egy listalevélben, akkor legyen szabad hozzátennem a
saját véleményemet is.

Mindenkinek jogában van rövid úton a kukába vágni az őt nem érdeklő
leveleket, szellemileg egészséges embernek emiatt szerintem nem megy el a
kedve egy levelező listától. Én ezt szoktam tenni, tehát kapásból törlöm
például a TTEV témájú információkat, miután világossá vált számomra, hogy
ezek a téli edzések kizárólag autós tájfutóknak szólnak, mert mindig csak
gk-val érhetőek el.

Megértem a lista színvonalát féltő hozzászóló kifogását is, mivel olyan
levelező listáknak is olvasója vagyok, ill. voltam, amit oly sok ostoba
levéllel árasztanak el még magas IQ-val rendelkező emberek is, hogy az már
engem is nagyon zavart. Ezért van az, hogy a normál listán kívül
létrehoztak egy külön infolistát, ami csak információ adására és kérésére
használható. Hogy valóban csak arra használják, azt ott moderálással
kényszerítik ki. Szerintem mi még nem tartunk ott, hogy külön infolistára
is szükségünk legyen.

Üdv:
Kéri Gerzson

2012. szeptember 11. 19:52 Kerényi Dénes írta, <