[Tajfutas] Legyen-e előterjesztés?

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2012. Sze. 11., K, 20:21:48 CEST

Bizony, játék és örömforrás, egyeseknek meg bosszúság, no meg
információforrás is, de arra elsősorban az MTFSZ honlap szolgál. Akinek
csak hasznos információra van szüksége, ott megtalálja (legalábbis
remélem), de ne várja, hogy egy nemhivatalos lista "közlönnyé" váljon.
Boxi, én biztos nem fogok leszokni róla!

CSI