[Tajfutas] Mit csinálnak a bizottságok?

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Sze. 1., Szo, 09:21:59 CEST

"...havonta legalább egyszer számon kéri valaki a különböző
bizottságokon, hogy ...  nem csinálnak semmit."

Talán azért, mert az MTFSz honlapon nem található (vagy csak én nem
találom?) a bizottságok éves munkaterve sem az éves beszámolójuk. Jó pár
évvel ezelőtt a közgyűlésre még készítettek ilyen dokumentumokat - már
aki vette a fáradtságot.
Ma már nem elég jól és sokat dolgozni, az is kell, hogy ezt észre is vegyék.
boxi