[Tajfutas] Fwd: Re: Tajfutas] eltévedés, telefonszám

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Okt. 11., Cs, 08:44:47 CEST

Boxi

A terero a Zemplenben tok jo, csak kicsit draga.  Akik sokat jarnak a szlovak hatar kozeleben azok tudjak, hogy a szlovakok olyan erovel adnak, hogy mar 5-10 kilometerrel a hatar elott sokszor az ember telefonja atvalt a szlovak halozatra. Persze eletveszely eseten meg ez is jobb, mint semmi. Ugy egyebkent  teljesen egyetertek Veled - amikor Angliaban az edzo tanfolyamon a biztonsag kerdeset tanultuk, mindig figyelmeztettek, hogy soha ne hagyatkozzunk a mobil telefonra anelkul, hogy ki ne mentunk volna legalabb egyszer a terepre mobillal es probaltunk volna telefonalni.  Arrafele halal komolyan veszik a biztonsag kerdeset (lasd Dani levelet!) meg a felnotteknek is, nemhogy a gyerekeknek.

Julia