[Tajfutas] Miért is kell a selejtező?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 23:18:44 CEST

Szia Kálmán!

Nem vagyok szakember ezen a területen, de egy érvet tudok mondani. Ugyanis
bárki bármit mond, igenis gyakran olyan a terep, hogy a korai rajtidő
hátrányt, a későbbi előnyt jelent. (Pl. magas fű, vagy pláne durvább magas
aljnövényzet egyes tereprészeken.) Ha viszont a döntő rajtsorrendjét a
selejtező eredménye dönti el, akkor mindenki csak magát okolhatja, ha korai
rajtidőt kap a döntőn, hogy a selejtezőn miért nem csipkedte magát jobban,
hogy kedvezőbb pozícióból rajtolhasson.

Üdv:
Gerzson