Szia Kálmán!<br><br>Nem vagyok szakember ezen a területen, de egy érvet tudok mondani. Ugyanis bárki bármit mond, igenis gyakran olyan a terep, hogy a korai rajtidő hátrányt, a későbbi előnyt jelent. (Pl. magas fű, vagy pláne durvább magas aljnövényzet egyes tereprészeken.) Ha viszont a döntő rajtsorrendjét a selejtező eredménye dönti el, akkor mindenki csak magát okolhatja, ha korai rajtidőt kap a döntőn, hogy a selejtezőn miért nem csipkedte magát jobban, hogy kedvezőbb pozícióból rajtolhasson.<br>
<br>Üdv:<br>Gerzson<br><br><div class="gmail_quote">2012. október 8. 21:33 Hajdu Kálmán írta, <span dir="ltr"><<a href="mailto:hmarcell@startadsl.hu" target="_blank">hmarcell@startadsl.hu</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<u></u><div style="background:none repeat scroll 0% 0% rgb(255,255,255);font-family:arial;font-size:10pt;margin:0px;padding:0px"> Árulja el valaki a Szakemberek közül, hogy az F18 23, az F20 18 an N18 16 és föleg az N20 10 versenyzőjének miért is kell selejtezőn futnia? Ugyanis lerághatjuk összes körmeinket a nagy izgalomban mégis tuti, hogy mindannyian bejutnak az A döntőbe!<br>
</div></blockquote></div><br>