[Tajfutas] mesés gyerekversenyek 2013

Baila vidrum bailavidrum at gmail.com
2012. Nov. 28., Sze, 17:00:47 CET

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat!

Felmerült, pontosítás igénye páratok részéről: önálló csapatokat keresek,
akik előzetes segítséggel maguk megszerveznének egy mesés gyerekversenyt a
távollétemben.

Az idei pilisi mesés tekergésen készült videót talán még nem láttátok ezért
elküldöm ide a listára is:
http://www.youtube.com/watch?v=6w27xF8IVo8&feature=plcp

Üdv Balázs