[Tajfutas] Tiko kupa és végén egy pici Eger

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Nov. 26., H, 13:55:12 CET

Sziasztok!

Kicsit szomorkás vagyok azzal kapcsolatban, hogy egy több évtizede jól
működött rendezvénysorozat az egyik kezdeményező alapító klubja- talán akkor
a neve: Kőbányai Lombik volt, részéről az idei TIKO kupa érdektelenségbe
fulladt.

És még mondják azt, hogy: "Egy fecske nem csinál nyarat".. de csinált, eddig
csinált!

Valkony Feri verseny alapító halálát követően egy évvel idén is (hét végén,
igaz már módosított időpontban) megrendezték, éjszakai és nappali formában a
Budapest-Besztercebánya-Zólyom városok közötti TIKO kupa nagydíjat. Azt, nem
tudni miért (én, nem tudom), hogy éppen a Budapestet képviselők, talán
HÁRMAN -az értékelést ők végezték, a rendszert ők hozták- köszönet
érte,vettek csak részt a korábbi "nagybuszos" fővárosi részvételek mellett.

.Versenyről röviden:

I.nap Sliac fürdő térkép M 1:4000 éjszakai, II. nap nappali Kovacova fürdő
M 1:5000 hosszabb távokkal (egy helyen, ha jól tudom- 35 kód- hibás helyre
kihelyezett ellenőrző ponttal). Ezt később az érintettek pályáiból kivették
és így hirdette ki Juraj Prekop és a felesége( Már jobban van....,ő sérült
meg az idei bükki KOB-n ) az eredményeket, lánya pedig, adta át két futam
alapján a díjakat az arra érdemeseknek.

Magyar klubok versenyzői közül a gyér mezőnyökben:

fiataloknál Tábori Milán, Horváth Ádám (mindkettő Salgótarjáni Dornyay),
szenioroknál Reviczki Zsolt HUFEZE-Pásztó, agy és arcsérülten jómagam,
valamint Lévainé Kovács Róza(Karcag) nyert kategóriájában. Stork Gábor,
Sramkó Tibor (Salg. Dornyay), Lévai Kálmán (Karcag) bronzérmesek lettek. A
mai nap műtőasztalra (térd) felfeküdt Filó Gyuri szlovák klubja
képviseletében siette végig a két futamot.

A felnőttek versenyét Miroslav Papuga, illetve Latarina Labasova nyerték.

Ennyi

Szép Napot !

Popey

 UI: Bocsi az előbbi levelemben konkréten bennmaradt Kali Csongor neve.A
levél egyesenágon nem neki szólt , hisz ő a délutáni újdonság  versenyt
bonyolította le nagy elánnal és ha jól emlékszem a délelőtt  F35-ben ő is
végignyomta az Eger Kupán a saját pályáját,ahol második lett.