[Tajfutas] Súlyos kérdés: frissítőpontok

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Nov. 6., K, 09:31:36 CET

Tényleg nem kötözködésképpen, de. :)

A nem ponton levő frissítővel az a baj, hogy nagy eséllyel nem esik
útba, legalább is nem mindenkinek. Én pl. a bringás hosszú OB-n azért
nem vettem fel az egyébként leadott, varázsitallal bekevert, teli
kulacsomat, mert 100 méter kitérő lett volna, ez bringával oda-vissza
kb. félperc, nem sok, de azért számíthat és egy bajnokságon az ember nem
szívesen kockáztat másodperceket se.

Az izo tényleg jó, de azért az túlzás, hogy nélkülözhetetlen lenne,
főleg a mi rövidebb távjainkon (2 órán belül). Az ilyet egyébként a
szponzor szokta adni. Egy bringás maratonon bekevernek több hektónyit,
nem gondolod, hogy a rendezők zsebből állják?

Az viszont igaz, hogy az egész fontossága erősen időjárás függő.
Alapvetően ezt a piacnak kell szabályozni, ez a verseny minőségének
egyik jellemzője. Szabályzatban max. az OB-k esetében rögzíteném, oda
viszont jó a 10 km, a hosszú távok úgysem nyáron vannak.

D.