[Tajfutas] szimbol

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Nov. 2., P, 01:04:03 CET

Persze BR-ben és hasonló kategóriákban ráérnek az emberek, hogy állandóan
forgassák a térképet annak érdekében, hogy a terep is, meg a pontok kódja
és jellege is képben legyen. Hajtósabb kategóriákban, (mint amilyen pl. az
F65) viszont általában azt hallom a versenyzők többségétől, hogy utálják,
ha a térképet forgatni kell a szimbol vagy szimból miatt. Sőt hajtogatni,
mert az a jó, ha  kicsire összehajtjuk a térképet.

A másik témámat illetően: Majd csak megszokom hosszú ó-val. A montenbájkot
illetően is megalkuvóvá váltam, megszoktam montenbájknak mondva és írva. És
az Egervári-Egérke Krisztina reklám óta a plusz szót 2 (vagy még több)
s-sel (plussznak, plusssznak stb.) írva  látom gyakran, már csak mosolygok
ezen.

(Bocs, a humor nem Marcinak szól, s nem olyanoknak, akik sérülés miatt
indulnak BR-ben.)

Üdv:
Gerzson