[Tajfutas] szimbol

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Nov. 2., P, 00:14:21 CET

Gerzson!
Hány ember nevében írsz? :)

Én pl. jobban használom a térképen levő szimbólt, mint ha külön van. Nem is veszem jó néven, ha valaki nem rakja fel a térképre. Bár külföldön igen jellemző, hogy nincs a fent. De igazából nem ad plusz feladatot a rendezőnek, hogy rajta legyen a térképen - csak akkor ha kevés a helyed. Ugyanis a pályával együtt exportálódik a szimból is.
Az pedig kivitelezhetetlen, hogy kombinációs pályákon névre kapd (mert gyakorlatilag erről lenne szó) a szimbólod. Éppen így is elég magát a térképet létrehozni 1-1 váltóversenyre. Ennek kivitelezése röviden: minden egyes pályát exportálás után egyenként kell ellenőrizned, esetleg számokat eligazítani, majd pdf -et készíteni belőle, hogy le tud adni a nyomdába. Ez egy váltó OB esetében több mint 5-600 térképet jelent.
Nem is tudom megmondani hányszor több meló van vele, mint egy normál versennyel.
Persze! Lehet csinálni három pályát is, minden kategóriában.

Másik témád viszont hidegen hagy ... :)

Mozsár