[Tajfutas] eredmény

Zalaegerszegi Tájfutó Club (fehérfecó) zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Május. 23., Sze, 21:19:01 CEST

Sziasztok!

Kérdezem a nálam okosabbaktól!
Ennek mi értelme van egy négyfutamos versenyen, ha mind a négy futam számít és mind a négy futam rövidtáv? Nem egyszerűbb összeadni az időket?

Értékelés: A versenyzők pontokat kapnak az alábbi képlet alapján: Pont=(győztes idő/saját idő)×1000 egész számra kerekítve. Ha nem értékelhető az eredmény, ill. ha a versenyző az adott futamon nem indul: 0 pont. A négy futamból mind a négy futam számit. A több ponttal rendelkező versenyző végez előrébb. (A pontszámítás az SI MTPoints szoftverével történik a skót számítási módszer alapján.)

köszi

fehérfecó