[Tajfutas] HOB- emlékezetkihagyás

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 15:13:04 CEST

"akkor lenne összehasonlítható két teljesítmény a sportágunkban, ha nem
lennének útvonal-választási lehetőségek, hanem csak egy jó választás
lenne átmenetenként"

Anno volt ilyen a sportágunkban, amikor előírt (vagy kötelező) útvonalon
kellett haladni.
Ma inkább a lila vonalon való haladás az általános, ha nem is kötelező.
Nekem mégis az tetszik jobban ha lehet választani az útvonalat, akár a
rajt és a cél között, ahogy Zetor felvetette.
Ehhez nem is kell utólagos, Cs.I. ajánlotta kiértékelés, hiszen ami az
egyik versenyzőnek fekszik, az lehet a másiknak rossz.
Soha nem a ragadás a probléma, hanem a hibázás, ami miatt utolértek...
Bx