[Tajfutas] HOB- emlékezetkihagyás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 04:49:33 CEST

> válogatott) sportbarátom, hogy igazából akkor lenne összehasonlítható két
> teljesítmény a sportágunkban, ha nem lennének útvonal-választási
> lehetőségek, hanem csak egy jó választás lenne átmenetenként.
> Üdv,

Sziasztok!

Szerintem a kettő nem mond ellent egymásnak, mivel úgy gondolom, az az
ideális, ha vannak útvonal-választási lehetőségek, de ezek közül csak
egy jó választás van. Ezzel szemben az a tapasztalatom, hogy
mostanában ahol útvonal választási lehetőséget kapunk, ott majdnem
mindig szinte egyenértékű a két választási lehetőség. Nemhogy futás
közben, de a verseny után a célban sem tudjuk műszer nélkül eldönteni,
hogy melyik jobb a kettő közül. Mozsár kedvéért hozzáteszem, hogy
ezzel több olyan ember egyetértett, akiknek nálam különb
rendezéstechnikai tapasztalatai vannak. Például Fecó, aki annak a
véleményének adott hangot, hogy ha futólagos szemrevételezésre nem
látjuk, melyik jobb a másiknál, akkor azzal nyerünk, hogy nem
töprengünk tovább, hanem habozás nélkül folytatjuk a futást akár az
egyik, akár a másik útvonalon. Ezzel egyet is tudtam érteni.
Hozzáteszem, hogy városi versenyről volt szó. Erdős-hegyes terepen
nagyon hosszú átmenet esetén (ha még előfordul ilyen) épp
ellenkezőleg, megéri viszonylag hosszabb időre megállni, mielőtt
útvonalat választunk. Erre Mazsi hívta fel a MEAFC-osok figyelmét egy
pálya elemzése kapcsán.

Üdv:
Gerzson