[Tajfutas] Rajthoz állásonként 280 000.- Ft ?

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Már. 15., Cs, 19:10:09 CET

És azért azt se felejtsük el, hogy nem keveset kell dolgozni érte.
Nyilván azok kicsit helyzeti előnyben vannak, akiknek a mindennapi "programjába" beleilleszthetőek ezek a pályázatok.
De Őket se kell irigyelni, mivel nem csak a két szemükért kapják meg ezeket a pénzeket.
Személy szerint én pl. nem voltam hajlandó vállalni azt a munkát, amivel egy ilyen TÁMOP pályázat jár.

Mozsár