[Tajfutas] Rajthoz állásonként 280 000.- Ft ?

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Már. 15., Cs, 19:02:37 CET

Gerzson!

Azoknak jutott akik időben pályáztak!!! Akik későn adták be, vagy be sem
adták azoknak nem is jár.
Ez nem adomány, nem ajándék! Jó időben jó helyen kellett lenni. (az más
kérdés, hogy a pályázatok szakmailag nem lettek bírálva, de az EU-s
pályázatok egy része ilyen)
Ez a pályázati rendszer lényege!

üdv
fehérfecó