[Tajfutas] befutás a versenyidő végén

Tamas Keleti tamas.keleti at gmail.com
2012. Jún. 7., Cs, 00:27:38 CEST

Kedves László!

Köszönöm a gyors és egyenes választ.

Igen, élveztem a versenyt, nem ment el a kedvem a tájfutástól, és
valóban értékeltem a rugalmasságotok a nevezés és rajtidő kapcsán.

Hadd jegyezzem még meg, hogy a fő baj az volt, hogy a versenyidőm
lejárta előtt elpakoltátok a kiolvasáshoz szükséges eszközöket, az már
csak a hab volt a tortán, hogy az ígéret ellenére az eredménylistába
nem kerültünk be. Persze ettől még tényleg örülnék, ha ezt sikerülne
kijavítani.

Természetesen a jóindulatotokat egy pillanatra sem kérdőjeleztem meg.
Levelem célja csak az volt, hogy a jövőben jobban vigyázzanak a
versenyrendezők arra, hogy ne pakoljanak el túl hamar.

Köszönettel elfogadom gáláns ajánlatodat és meghívásodat a jövő évi
postás éjszakaira.

Baráti üdvözlettel,

Keleti Tamás