[Tajfutas] befutás a versenyidő végén

Nemesházi László l.nemeshazi at upcmail.hu
2012. Jún. 7., Cs, 00:04:19 CEST

Kedves Tamás!

Elnézésedet kérem a hibáért, én követtem el, ugyanis elfelejtettem szólni,
hogy tegyék be a Te és egy másik versenyző 0 óra 44 perces célidejét az
eredménylistába.
Pótolni fogjuk!
Kárpótlásul felajánlom mindkettőtöknek, hogy a jövő évi Postás Éjszakai
Kupán ingyen indulhattok!
Bízom abban, hogy ennek ellenére jól érezted magad a versenyen, nem ment el
a kedved a tájfutástól! Legalább is ott a helyszínen nekem ez volt a
benyomásom!
Talán az is kompenzál valamit a hibánkon, hogy az utolsó pillanatban történt
nevezésed ellenére alapáron számoltuk a nevezési díjadat, és kívánságod
szerinti rajtidőt kaptál!
Még egyszer elnézést, legközelebb jobban oda fogunk figyelni!
Üdvözlettel:

Nemesházi László
versenybíróság elnöke