[Tajfutas] Zka az ítélobíró

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2012. Jún. 4., H, 15:44:15 CEST

Sziasztok!

Popely! Negatívumokról csak akkor írj, ha megdönthetetlen bizonyítékaid vannak annak alátámasztására!
Pozitív, jó dolgokról íróknak könnyebben megbocsájtunk, ha végül kiderül, még sem igaz, amit papírra vetettek!

Különben egyetértek Szlávik Zolival!
Sajnos a politikát ismét becsempészték (Bela Geza, Ki is Ő?) a levlistánkra!
Javaslom, hogy mindenkit a tettei alapján ítéljetek meg! Tessék rendezni egy olyan Éjszakai OB-t mint amilyen 2010-ben volt, egy olyan Hungária Kupát, mint a tavalyi, és egy olyan kupaversenyt, mint amilyen a MACCABI volt az idén!  Aztán esetleg lehet kritizálni!
Különben is a plágiumról egyszerűen butaság beszélni ebben az esetben!  A pályázati felhívásokban nem kérnek önálló kutatómunkát, disszertációt, tudományos értekezést, hanem nyilvános szakmai programot. Ezt általában az idevonatkozó tananyagok felhasználásával állítják össze a pályázók. Én is készítettem már úgy pályázatot, hogy elővettem a tavalyit, összemásoltam több pályázatból...stb, és nem érzek miatta nagy lelkiismeret furdalást!
Nemesházi László