[Tajfutas] Zka az ítélobíró

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 15:30:49 CEST

Popey,

régi vágyam teljesült, végre bekerült a nevem a tájfutó levlistán egy
subject-be, köszönet! :)

Nem szeretnék ítélkezni, annyi lett volna az üzenete a levélkémnek, hogy ez
nem ide való téma.
Az én elképzelésem szerint tájfutással kapcsolatos hírek, kérdések, témák
jelennek meg a tájfutó levlistán.

zka