[Tajfutas] Balaton értesítő

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Júl. 1., V, 20:35:29 CEST

Sziasztok, szemezgettem a sorok között, és meg kell állapítsam, a GPS
koordináták megadása egy fejlettebb módja az útbaigazításnak, mint a
szöveges. Ezt mi sem bizonyítja jobban,:-) hogy a tájkerékpár szakágban,  a
VB-n ez IOF ellbírói követelmény, de a csütörtöki edzőversenyeknél is alap.
:-)
és mielőtt bárki kötözködne, aki el tudja olvasni a levelet az azzal a
lendülettel meg is nézheti.
MM

Hajt az idő gyorsan - rendes útján eljár -
Ha felülünk, felvesz, ha maradunk, nem vár;
Arany Toldi Estéje