[Tajfutas] Balaton értesítő

compass-sport c-sport at medex.hu
2012. Júl. 1., V, 13:15:10 CEST

Lehet, hogy nálam csak szakmai ártalom, de én is szeretem, ha ott egy pontos
koordináta, arról nem is beszélve, hogy mindig korán érkezem, és sokszor még
nyoma nincs akkor még a pontos kitáblázásnak.
Azok meg akik szeretnek a google maps-on vagy akármelyik már térképes
megjelenítési formátumon tervezgetni az is örül.
Szóval ma már nem nagy fáradtság ezt a plusz adatot is odabiggyeszteni a
kiírásba, hogy azok is akiknek ez fontos, legyen az versenyenként csak
két-három fő akkor is.
Akiket meg zavar ez az info az füstölögjön magában. Minden versenykiírás
tartalmaz olyan adatot, ami egyeseket nem érint vagy érdekel. Ez is olyan
lesz. Át kell lépni rajta.
Szóval jópont azoknak a versenyszervezőknek, aki odatesznek ezredperc vagy
másodperc pontos GPS koordinátát.
Jó pihenést mindenkinek
Guttmann Zoltán
multiNavigator.hu portál és webáruház

www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás
Figyelje az arany óra akciónkat nap, mint nap!
PartnerProgram 2012 - kedvezményes vásárlás webáruházunkban egész éven át

GPS Trade Kft

Üzlet kis és nagykereskedelem
1134 Budapest, Dózsa György út 63.
                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)
tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563